Након плавог воза и Сремских Карловаца и Нови Сад: Ђоковић отворио панел посвећен луксузном двојезичном издању ,,Hello! Travel: Vojvodina“ у Музеју савремене уметности Војводине

 

Музеј савремене уметности Војводине

Нови Сад, 28. март 2018. – Вечерас је у просторијама Музеја савремене уметности Војводине одржана промоција луксузног издања магазина ,,Hello! Travel: Vojvodina“, у организацији ,,Color Media Communicatons“ из Новог Сада. Потпредседник Покрајинске владе и покрајински секретар за привреду и туризам, Иван Ђоковић, симболично је отворио и затворио панел дискусију посвећену овом издању.

Иван Ђоковић (лево), Роберт Чобан и Радован Јокић

Потпредседник Ђоковић је у интервјуу навео да је ово луксузно издање магазина прво двојезично новинско издање на 244 стране које обухвата све културне, историјске, традиционалне, гастрономске и друге вредности Војводине, а које су у фокусу Покрајинског секретаријата за привреду и туризам, у смислу развијања туризма у Покрајини.
,,Први пут је неко, поред туристичких публикација, систематизовао све што представља наше скривено благо, а што би требало да изнесемо на туристичка тржишта. Пратећи Hello пројекте, Монтенегро, Будва, Београд, Златибор, и веома успешну едицију посвећену Новом Саду, заједничким снагама смо уприличили шармантну промоцију са дипломатским кором у плавом возу који је ишао од Београда до Сремских Карловаца, чиме смо постигли пун ефекат. Боравци и број ноћења туриста су у константном расту, што показује да је Војводина витална туристичка дестинација“, рекао је Ђоковић, осврнувши се и на стратешка документа која су сачињена.

,,Програм развоја туризма АП Војводине је сачињен, чиме Покрајинска влада и ресорни секретаријат показују да желе да на систематичан начин приступе туризму као привредној области, те ову грану поставе као трећи стуб развоја Војводине“, истакао је потпредседник. 

Присутнима су се обратили и директор Музеја савремене уметности Војводине Радован Јокић, директор Туристичке организације Новог Сада Бранислав Кнежевић, управница Галерије Матице српске и председница УО Фондације НС 2021 Тијана Палковљевић, главни уредник магазина Жикица Милошевић, као и представници ресторана и хотела. Модератор панела је био председник ,,Color Media Communicatons“ Роберт Чобан.

Роберт Чобан је са поносом истакао значај ове луксузне публикације, која је најопсежнија од досадашњих пет, те као шеста садржи све што би привукло домаћег или страног туристу ка Војводини и њеним микролокацијама, притом се не базирајући искључиво на кључне, најпопуларније и најпосећеније локалитете и центре. Замкови, тврђаве, поднебља, особеност људи и друге скривене лепоте Војводине, представљени су у овом издању након што је ауторски тим загребао површину оног очигледног и видљивог.  

Ово издање је сачињено у сарадњи са Покрајинским секретаријатом за привреду и туризам, као и са покрајинском и локалним туристичким организацијама.