У Великој сали Привредне коморе Војводине, покрајински секретар за привреду и туризам др Ненад Иванишевић, отворио је Конгрес туристичких новинара, чија је тема допринос туристичких новинара унапређивању туристичке понуде, али и ,,affiliate marketing“, као нови приступ у промоцији туристичких дестинација и понуде.
,,Некада се сматрало да маркетинг није толико важан, да ће информација сама доћи до људи. Време нас је демантовало и открило да туристички производ обухвата неколико аспеката – прво садржај, а потом пренос информација на адекватан начин. Војводина има склоп укуса и мириса, доступност, пристојност. Све када се рашчлани на сегменте, долазимо до борбе за туристу, за госта”, рекао је Иванишевић отварајући данашњи Конгрес.
Учесници конгреса који организује Удружење туристичких новинара Војводине уз подршку Покрајинског секретаријата за привреду и туризам, јесу образовне институције, туристичке организације, представници туристичких субјеката, пружаоци услуга у туризму, као и новинари, али и актери на друштвеним мрежама.
У оквиру две панел дискусије, разматраће се актуелне теме, попут праваца развоја туризма дефинисаних у Стратегији развоја туризма, о улози новинара, инфлуенсера, тиктокера и блогера у пласирању туристичке понуде, припремању кадрова у области туризма и о обуци будућих туристичких техничара за пружање услуга.
Други панел је посвећен управо туристичким новинарима и њиховом активитету у функцији туризма, повезивању различитих области са туризмом, као и приступима који су фокусирани на то како бити аутентичан на терену.