Sekretar Ivanišević otvorio ovogodišnji dvodnevni Sajam domaćeg turizma ,,Upoznaj Srbiju“: Novi Sad nakon Beograda

  

Novi Sad, 12. jun 2021. – Pokrajinski sekretar za privredu i turizam, dr Nenad Ivanišević, otvorio je prvi Sajam domaćeg turizma pod nazivom ,,Upoznaj Srbiju“, koji okuplja preko pedeset izlagača iz cele Srbije, a koji se 12. i 13. juna 2021. godine održava u Novom Sadu u unutrašnjem prostoru Tržnog centra ,,BIG“. Proteklog vikenda ovaj Sajam je bio održan u Beogradu.

Organizator Sajma je ,,Carnival Fun Factor-Event Production”, dok je domaćin Turistička organizacija Vojvodine uz podršku Pokrajinskog sekretarijata za privredu i turizam.

Turistička organizacija Vojvodine ove godine predstavlja turističku ponudu AP Vojvodine na sajmu domaćeg turizma ,,Upoznaj Srbiju”, a posetioci će imati priliku da se upoznaju različitim turističkim mogućnostima i aranžmanima u Vojvodini, kao i sa konceptima posete severnoj Pokrajini, te uživanju u iskustvima i potencijalima koje ona pruža na svojim autentičnim mikrolokacijama.

Cilj ovogodišnjeg Sajma jeste predstavljanje turističke ponude Srbije i podsticanje razvoja domaćeg turizma, kao i ohrabrivanje domaćih turista da se u našoj zemlji zadrže ,,dan duže“. Prezentacijama destinacija u Srbiji, kroz predele, gradove, sela, ljude i običaje, zaokružuje se celina marketing strategije organizatora kojom se podstiču putovanja u zemlji.

Pored toga, jedan od ciljeva Sajma jeste i podrška radu ugostiteljske i turističke privrede. Sajam je prvenstveno namenjen za promociju domaćih turističkih destinacija i manifestacija, prezentaciju turističkih proizvoda, ponude smeštaja i ugostiteljskih objekata, dok će u okviru ove dvodnevne manifestacije biti dozvoljena degustacija i prodaja domaćih, tradicionalnih proizvoda i suvenira.

Otvarajući Sajam domaćeg turizma, sekretar Ivanišević je istakao da ideja i sam koncept ove manifestacije jeste inspiracija i motivisanje turista da putuju po svojoj zemlji i ostanu duže od samo nekoliko dana.

,,Jasna je poruka ovog Sajma – sunce tuđeg neba vas neće grijati kao ovo ovde. Mislim da ljudi nigde nisu tako ljubazni kao ovde, kao kad posetite Čurug, Bečej, Suboticu, kada odete na Frušku goru, na Krupanjsko vrelo. Ovakvi sajmovi pokazuju da je Srbija najlepša zemlja na svetu i ne moramo da dočekamo da se dogodi epidemija da popijemo čašu vina na Fruškoj gori, ili da posetimo jezero u Beloj Crkvi. Hajde da svi mi koji želimo da leto provedemo u Srbiji kažemo da imamo kapacitete i da imamo čime da se dičimo, jer imamo sve“, rekao je sekretar, dodavši da je potrebno da ova manifestacija preraste u tradiciju, te da se u vidu karavana putuje celom Srbijom i priča o njenim lepotama.

Direktor Turističke organizacije Vojvodine, dr Nataša Pavlović, istakla je da je ovaj Sajam prilika da se izlagači predstave putem direktnog kontakta sa publikom, kao i da je zapažen porast broja turista u zemlji, što je zasigurno rezultat dobrog predstavljanja onoga sa čime raspolažemo.

,,Što se tiče Vojvodine, kao i svaki put, pripremili smo bogatu gastronomsku ponudu. Učesnici su, osim turističkih organizacija, koje su brojne, proizvođači hrane i pića. Nadam se da će posetioci Tržnog centra BIG ovog vikenda uživati u bogatoj ponudi i u skladu sa nazivom Sajma, što bolje upoznati svoju zemlju koja je izuzetno lepa, a u šta smo se uverili i kroz promo ture koje smo do sada realizovali i sve kroz promocije, kao i da je veliko interesovanje “, rekla je dr Pavlović.

Ona je najavila i kampanju ,,Vojvođanski ručak”, koji će trajati od septembra do kraja tekuće godine.

Sajam domaćeg turizma je realizovan uz poštovanje svih epidemioloških mera.