Учешће Покрајинског секретаријата за привреду и туризам, са стратешким партнерима и пријатељима, у присуству корисника средстава Секретаријата на овогодишњем 44. Међународном сајму туризма у Београду, веома је запажено већ у току јучерашњег, првог дана Сајма, а Војводина се у оквиру Павиљона од преко 200 квадратних метара и ,,Винске улице“ представља разноврсним тематским садржајима у оквиру кампање под слоганом ,,Од класике до магије”, која најбоље осликава њене туристичке, винске и гастрономске особености, иновативност, као и мултукултуралност и мултиетничност.
Покрајински секретар, др Ненад Иванишевић, истакао је да Покрајински секретаријат за привреду и туризам заједно са Гаранцијским фондом АП Војводине и директоом Фонда, Ђорђем Раковићем, веома посвећено настоји да истакне и што успешније представи све оно што јесте најбоље из Војводине у току четири дана трајања Сајма.
Свечано отварање Павиљона Покрајинског секретаријата за привреду и туризам, уприличено је данас у хали 1 Београдског сајма. Павиљон су отворили Иванишевић и Раковић, док је почасни гост саме свечаности Њ.Е. амбасадор Индије у Републици Србији, Санџив Коли, чија Амбасада представља своје туристичке потенцијале у оквиру Павиљона, са циљем да се и туристичко тржиште Војводине приближи и туристима из ове земље.
Иванишевић је том приликом истакао да је сарадња Секретаријата са партнерима започела као реализација кампање ‘заједно’, а сада се наставља са кампањом ‘од класике до магије – а то је Војводина’.
,,Наш наступ не би био могућ без сарадње са Гаранцијским фондом АП Војводине, Београдским сајмом и Удружењем Срем – Фрушка гора. Посебно се захваљујем и Њ.Е. амбасадору Индије у Србији, који је много допринео организацији прве званичне посете делегације Покрајинске владе АП Војводине овој пријатељској земљи. Јуче смо отворили и ‘Винску улицу’, у хали 1а, док истовремено на Павиљону, излажу корисници ознаке ‘Најбоље из Војводине'”, рекао је Иванишевић, додавши да се на овај начин показује да вино спаја људе, регије, обичаје и менталитете.
Покрајински секретар је данас потписао и споразуме о сарадњи са Удружењем туристичких новинара Војводине, Удружењем туристичких новинара и писаца у туризму ,,FIJET“ и медијским Удружењем ,,Gpoint“.
Градоначелнику Града Зрењанина, Сими Салапури, припала је част да се обрати у име прошлогодишњих добитника ознаке ,, Најбоље из Војводине”, чији је град такође добитник знака за манифестацију ,,Дани пица”.
Директор Гаранцијског фонда АПВ, Ђорђе Раковић, је рекао да се на Павиљону представљају и кредитне линије Фонда, које на најбољи начин повезују привреду и пољопривреду.
Фонд активно промовише гарантне линије везане за туризам и виноградарство, односно за произвођаче вина. Према речима директора Раковића, Фонд има све гарантне линије кроз десет гарантних шема, додавши да корисници под повољнијим условима могу да гаранцијом Фонда код банака добију нижу каматну стопу, дужи грејс период и ануитете плаћања кредита по сопственом избору.
Поред дводневног представљања корисника ознаке ,,Најбоље из Војводине” на Павиљону, стављен је акценат и на ,,Винску улицу“, која се простире дуж хале 1а Београдског сајма, повезујући хале 1 и 2, а која је јуче свечано отворена, у присуству бројних излагача и посетилаца.
Поред Гаранцијског фонда, партнер Покрајинског секретаријата за привреду и туризам у реализацији ,,Винске улице“ је Удружење винара и винограда ,,Срем – Фрушка гора“, чији чланови, тачније више од двадесет произвођача вина, али и произвођачи хране и других пића, излажу своје производе и презентују свој бренд у току четири дана Сајма туризма.
Секретар Удружења Срем – Фрушка гора, Слободан Спасовски, је рекао да Удружење пети пут у сарадњи са Секретаријатом учествује на Сајму туризма у Београду, те да се на овогодишњем Сајму од 65 регистрованих винарија чланица представља њих 20, као и две винарије које су носиоци два престижна трофеја на ,,Wine Vision“ сајму, као и да се винарије овог Удружења управо и припремају за предстојећи лондонски ,,Декантер“.
Предстојећи викенд у режији Секретаријата је на овогодишњем Сајму туризма посвећен је подршци женском предузетништву, старим и уметничким занатима, манифестацијама као важном сегменту туристичке понуде покрајине, као и младима у туризму и образовним установама које реализују програме намењене туризму и угоститељству, чинећи сектор услуга у овој области богатијим за нове стручњаке у туризму.