Postavljena prva u nizu nalepnica ,,Ovaj biznis vodi žena“: podrška preduzetnicama i kroz vizuelni identitet

Nakon uspešnog predstavljanja prve digitalne platforme ženskog biznisa u Srbiji i regionu, čiju je izradu podržao Pokrajinski sekretarijat za privredu i turizam, platforma je zaživela i pod prepoznatljivim nazivom ,,OsnaŽene” i predstavlja mesto celovite podrške razvoja koje okuplja preduzetnice iz celog regiona koje su se odlučile za preduzetnički put.

Deo ove kampanje namenjene podršci ženama jeste i prva nalepnica posebno osmišljena kao vid podrške ženama u preduzetništvu, koja će se naći na svakom objektu koji vodi žena na teritoriji AP Vojvodine.

Tim povodom je danas simbolično zalepljena prva u nizu nalepnica na objekat poslovnice koju vodu žena preduzetnica i to od strane pomoćnika pokrajinskog sekretara za privredu i turizam, Marijane Četojević.

,,Žene preduzetnice su na prvom mestu nečije ćerke, sestre, supruge, majke. One primarno potražuju mir i stabilnost u državi u kojoj, uvek brinući za budućnost svoje porodice, kreiraju svoj biznis. Uloga Pokrajinskog sekretarijata za privredu i turizam je da im kroz subvencionisane javne konkurse i putem inovativne digitalne platforme www.osnazena.com obezbedimo, da i na štiklama trče sa vukovima“, istakla je Četojević.

Nalepnica je postavljena na vidljivo mesto modnog izloga ,,Lagami“ vlasnice Svetlane Prosenice, koja se bavi dizajnom i proizvodnjom domaće ženske konfekcije u Ulici Žarka Zrenjanina 8 u Novom Sadu.
Prema rečima dr Indire Popadić, stručnog konsultantna i autora platforme, platforma je zapravo nastala nakon uspešno sprovedene startap akademije ženskog preduzetništva pod pokroviteljstvom Sekretarijata za privredu. Ukazala je da su njeni benefiti povezivanje, pristup širokom spektru edukacija, uključujući i onlajn kurseve, vebinare, radionice i ostali obrazovni sadržaji, te podrška koja je neophodna za uspešnu poslovnu klimu.

Ona ističe da je tržište malo, te da je neophodno da se preduzetnice međusobno povezuju.

Baza platforme „OsnaŽene” sadrži profile inspirativnih ženskih biznisa, pružajući prostor za predstavljanje njihovih proizvoda i usluga, naglašavajući sopstvene primere dobre, ali i loše prakse, znanje, resurse i iskustva, kako bi pomogle drugima.