У Инфо центру Туристичке организације Војводине, данас је уприличено представљање туристичких потенцијала Туристичке организације Општине Нова Црња, у сарадњи са ресорним Покрајинским секретаријатом за привреду и туризам и Туристичком организацијом Војводине. Акценат ове презентације је на новоизрађеној интернет презентацији финансираној путем конкурса ресорног Секретаријата за локалне туристичке организације, односно за њихове промотивне активности.
Туристичка организација Општине Нова Црња је наменским утрошком средстава израдила веома репрезентативну и свеобухватну интернет презентацију свих потенцијала ове банатске општине, укључујући и пројекте и остале податке од значаја за туристичку инфраструктуру. Поред представљања ресурса, који су важан сегмент рада ове локалне туристичке организације, битан аспект је и брендирање како локалитета, тако и производа и услуга које ова општина нуди, као саставни део мреже туристичке понуде Војводине, као јединственог бренда на тржишту.
Присутнима су се обратили покрајински секретар за привреду и туризам, др Ненад Иванишевић, директор Туристичке организације Војводине и данашњи домаћин, др Наташа Павловић, заменик председника Општине Нова Црња, Драган Даничић, и директор ТО Нова Црња, Никола Толчин.
О томе колико овакав вид подршке и промоције мотивише градове и општине, те њихове туристичке организације, говорио је секретар Иванишевић, истичући значај синергије свих учесника, почев од ресорног Секретаријата, кровне организације ТОВ, па све до локалног нивоа, цивилног сектора и појединаца.
,,Идеја јесте да сви заједно помогнемо локланим самоуправама да буду што боље представљене и сигуран сам да у Војводини постоји стотине скривених бисера, али до њих долазите тако што отворите на милионе шкољки и нађете један. На овај начин трагамо за скривеним бисерима. На иницијативу Туристичке организације Војводине, нашег стратешког партнера у развоју туризма, расписали смо конкурс намењен локалним туристичким организацијама, како бисмо помогли да управо ти бисери дођу до јавности, односно до конзумената онога што имамо. Тај конкурс има за циљ, а имаће и у следећој години, да помогне туристичким организацијама да много боље, транспарентније, јасније и модерније прикажу са чим располажу“, рекао је Иванишевић, додавши да је Војводина велико туристичко благо које би сви заједно требало да покажемо и домаћем и развијеним туристичким тржиштима.
Директор ТОВ-а, др Павловић је истакла да је овакав вид представљања локалних туристичких организације веома важан, а поготово ТО Нова Црња, јер је једна од најмлађих организација, основана у мају текуће године. Она је нагласила да је удруживање како у форми кластера, тако и удруживање ресурса ради закједничког наступа Туристичке организације Војводине са локалним туристичким организацијама од виталног значаја за бољи и ефикаснији наступ на тржишту региона и света, а у светлу чињенице да Покрајинска влада и ресорни секретаријат препознају интерес рада, активитета и значаја туристичких организација.
Данашње представљање туристичких потенцијала Нове Црње обогаћено је фолклором, народним ношњама и дегустацијом локалних производа, чији произвођачи својим активитетом и пословањем представљају неизоставни део туристичке понуде.
Директор ТО Нова Црња, Никола Толчин је, представљајући веб сајт израђен средствима Секретаријата за привреду, рекао да, иако мала општина, Нова Црња може да се похвали богатим културним животом, великим бројем верских објеката, атракција, развијеним ловним и роболовним туризмом. Стога је и сам веб сајт корак даље у достизању вишег нивоа промоције и пласирања туристичких производа и услуга ка конзументима, као и ка иновативнијем приступу промоцији туризма. Поред Ђуре Јакшића, Нова Црња акценат ставља и на манифестације попут Липарских вечери и културно-туристичке манифестације током прославе славе места Св. Прокопије, као и на значајну знаменитост – Дворац Нојхаузен.