Иванишевић о промоцији домаћих брендова на конференцији за медије поводом расписивања конкурса за стицање ознаке квалитета ,,Најбоље из Војводине”

У аутентичном винском амбијенту Винарије ,,Киш” из Сремских Карловаца, одржана је конференција за новинаре поводом расписивања конкурса за стицање права коришћења ознаке квалитета производа, услуга и манифестација ,,Најбоље из Војводине” за 2024. годину, на којој су учествовали чланови Комисије за доношење одлуке и утврђивање испуњености стандарда и услова, као и поједини носиоци ознаке.

,,Када смо се определили да вратимо ознаку Најбоље из Војводине, да промовишемо регионално порекло, као што се то чини у свету, те да су то производи направљени састојцима са територије Војводине, а по питању манифестација, да су оне од значаја за целу АП Војводину. Ознака се добија на три године, а сваке године се врши ригорозна комтрола од стране партнера у реализацији овог пројекта, а како би ова ознака имала своју тежину”, истакао је Иванишевић.

Иванишевић је додао и да је у прва четири месеца настављен раст броја ноћења и долазака туриста на територији АП Војводине, који сада износи преко девет одсто.

Право учешћа на конкурс имају правна лица, предузетници, физичка лица или други организациони облици који се баве производњом роба или пружањем услуга, односно организатор програма и манифестација, који имају седиште, односно пребивалиште на територији АП Војводине.

Производи или услуге морају да испуњавају услове прописане референтним документима о производњи и услугама и њиховом стављању у промет, захтеве (НАССР) стандарда, уз адекватан визуелни идентитет и сертификоване системе.

Манифестације би требало да подразумевају теме које се односе на област привреде и туризма у Војводини, да се у континуитету одржавају најмање две године, као и да се програм или манифестација одржавају најмање један дан.

Конкурс је расписан 4. јула 2024. године на интернет презентацији Покрајинског секретаријата за привреду и туризам, и у јавним гласилима на територији АП Војводине, и траје до 4. септембра текуће године.

Ознака о успостављању знака донета је 2004. године, али је последњи пут додељена 2016. године, након чега је поново успостављена 2021. године.

Доделом знака „Најбоље из Војводине“ подстиче се промоција привреде и туризма на територији АПВ и локалних самоуправа, јача тржишни приступ пословању, подстиче конкурентност, ствара поверење код потрошача, јача везе са постојећим клијентима и шири мрежу нових пословних партнера, а уједно значи и загарантовану промоцију у земљи и иностранству.

У 2021. години, ознаку је понело осамнаест корисника, у 2022. години, ознаку је понео 21 корисник, док је протеклој ову ознаку понело 13 корисника.

На данашњој конференцији учествовали су Јелена Малешев из Туристичке организације Војводине, Милош Родић из ДОО Југоинспект – Нови Сад, као и носиоци ознаке – Предраг Црнковић из Винарије Киш, Никола Толчин из Туристичке организације општине Нова Црња, Зорица Радишић из Млекаре ,,Фармер”, и Сандра Станковић, иконописац.