Beograd, 5. jun 2021. – Pokrajinski sekretar za privredu i turizam, dr Nenad Ivanišević, otvorio je ovogodišnji Sajam domaćeg turizma pod nazivom ,,Upoznaj Srbiju“, koji se 5. i 6. juna 2021. godine održava u Beogradu.
Organizator Sajma je ,,Carnival Fun Factor-Event Production“, dok je domaćin Turistička organizacija Vojvodine uz podršku Pokrajinskog sekretarijata za privredu i turizam.
Turistička organizacija Vojvodine ove godine predstavlja turističku ponudu AP Vojvodine na sajmu domaćeg turizma ,,Upoznaj Srbiju”, koji se ovog vikenda odvija u beogradskom Big Fashion centru, dok će narednog vikenda, tačnije 12. i 13. juna 2021. biti održan u Novom Sadu, takođe u BIG Shopping centru.
Posetioci će imati priliku da se upoznaju različitim turističkim mogućnostima i aranžmanima u Vojvodini, kao i sa konceptima posete severnoj Pokrajini, te uživanju u iskustvima i potencijalima koje ona pruža na svojim autentičnim mikrolokacijama.
Cilj ovogodišnjeg Sajma jeste predstavljanje turističke ponude Srbije i podsticanje razvoja domaćeg turizma, kao i ohrabrivanje domaćih turista da se u našoj zemlji zadrže ,,dan duže“. Prezentacijama destinacija u Srbiji, kroz predele, gradove, sela, ljude i običaje, zaokružuje se celina marketing strategije organizatora kojom se podstiču putovanja u zemlji.
Pored toga, jedan od ciljeva Sajma jeste i podrška radu ugostiteljske i turističke privrede. Sajam je prvenstveno namenjen za promociju domaćih turističkih destinacija i manifestacija, prezentaciju turističkih proizvoda, ponude smeštaja i ugostiteljskih objekata, dok će u okviru sove dvodnevne manifestacije biti dozvoljena degustacija i prodaja domaćih, tradicionalnih proizvoda i suvenira.
Otvarajući Sajam, sekretar Ivanišević je istakao da ideja i sam koncept ove manifestacije jeste motivisanje turista da putuju po svojoj zemlji i ostanu duže od samo nekoliko dana.
,,Ovo je početak jednog dugog puta. Ovakvi sajmovi pokazuju da je Srbija najlepša zemlja na svetu i da nas ne bude stid da to kažemo i da se prema njoj tako i odnosimo. Ne moramo da dočekamo da se dogodi epidemija da popijemo čašu vina na Fruškoj gori, ili da posetimo jezero u Beloj Crkvi. Kada bi turisti, kako domaći, tako i strani ostali u svojoj zemlji ne samo u toku vikenda, već od četvrtka do nedelje, kapaciteti bi bili popunjeni. Sada se borimo da se vratimo u 2018. I 2019. godinu, kada je ostvareno pola miliona noćenja, ali postoje i dobri pokazatelji. Naime, broj domaćih turista raste, a ideja jeste da taj broj ne opada u narednom periodu, te da se promocijom domaćeg turizma posebno promoviše i turizam u Vojvodini“, rekao je sekretar.
Direktor Turističke organizacije Vojvodine, dr Nataša Pavlović, istakla je da je ovaj Sajam prilika da se predstave putem direktnog kontakta sa publikom, kao i da je zapažen porast broja turista u zemlji čak za oko 13 odsto, što je zasigurno rezultat dobrog predstavljanja onoga sa čime raspolažemo.
,,Turistička organizacija Vojvodine je zajedno sa lokalnim turističkim organizacijama iz severne srpske pokrajine do sada prezentovala ponudu i na brojnim sajmovima u zemlji i inostranstvu kroz Dane Vojvodine. Veoma smo zahvalni što direktnim kontaktom možemo da predstavimo ono najbolje što Vojvodina nudi, a posebno nove turističke proizvode“, rekla je dr Pavlović.
Ona je dodala da će narednog vikenda ovaj Sajam biti organizovan i u Novom Sadu, a najavila je i kampanju ,,Vojvođanski ručak“, koji će trajati od septembra do kraja tekuće godine.
Sam Sajam je realizovan uz poštovanje svih epidemioloških mera.