Novi Sad, 6. decembar 2019. – U Rektoratu Univerziteta u Novom Sadu, danas su se okupili učesnici drugog po redu Biznis foruma pod nazivom ,,Moj biznis u globalnom selu 2019”, u organizaciji Trga preduzetništva, uz podršku Pokrajinskog sekretarijata za privredu i turizam i Grada Novog Sada. Partneri skupa su IDEA lab, Agencija za brendiranje i savetovanje malih proizvođača ,,Best Brand Friendy“, NVO ,,Putevima preduzetništva“ i drugi. Forum se ove godine sa posebnom pažnjom posvetio društveno-odgovornom poslovanju i empatiji u poslovanju i rukovođenju.
Potpredsednik Pokrajinske vlade i pokrajinski sekretar za privredu i turizam, Ivan Đoković, obratio se učesnicima na jednom od najkvalitetnijih poslovno-edukativnih događaja u 2019. godini.
,,Smatram da je danas dostupno početnicima u poslu da dođu do novčanih sredstava. Organizuje se čitav niz obuka kako da se minimiziraju tereti poslovanja kroz smanjenje poreskih obaveza i drugih parafiskalnih nameta. Na ovakvim mestima se mladi u biznisu sreću i u mogućnosti su da razmene ideje, jer put od poslovne ideje do tržišta i stvaranja brenda je veoma dug i naporan. Oni koji su taj težak put već prošli i znaju na koja vrata je potrebno zakucati, najbolji su savetnici i saveznici u izgradnji novog biznisa“, rekao je Đoković, dodavši da je današnji, ali i prethodni skup, pomogao Pokrajinskom sekretarijatu za privredu i turizam da sagleda probleme i potrebe privrede, posebno mikro i male, te da se modeliraju konkursi na odgovarajuć način.
Potpredsednik Đoković je dodao da je na relevantnim institucijama da saslušaju privredu na ovakvim i sličnim skupovima, kako bi se kreirao model podsticaja i druge mere podrške poslovanju.
Učesnici Biznis foruma dolaze iz sektora malog i srednjeg biznisa, kojima su relevantne informacije, znanja i veštine danas preneli vrhunski stručnjaci, svetski priznati eksperti iz oblasti ekonomije i inovativne poslovne politike. Sam Forum je edukacija o fazama poslovanja, počev od definisanja poslovne ideje, razvoja, finansiranja, važnosti umrežavanja, brendiranja proizvoda, usluga, sve do marketinga.
Prema rečima organizatora, cilj ovakvog koncepta rada i organizovanja skupova je pružanje podrške preduzetnicima u vidu kvalitetnih i adekvatnih edukacija o različitim fazama razvoja poslova, a sve kako bi preduzetnici lakše prevazišli probleme i barijere u toku sopstvenog razvojnog puta, od ideje do realizacije.