Београд, 5. јун 2021. – Покрајински секретар за привреду и туризам, др Ненад Иванишевић, отворио је овогодишњи Сајам домаћег туризма под називом ,,Упознај Србију“, који се 5. и 6. јуна 2021. године одржава у Београду.
Организатор Сајма је ,,Carnival Fun Factor-Event Production“, док је домаћин Туристичка организација Војводине уз подршку Покрајинског секретаријата за привреду и туризам.
Туристичка организација Војвoдине ове године представља туристичку понуду АП Војводине на сајму домаћег туризма ,,Упознај Србију”, који се овог викенда одвија у београдском Big Fashion центру, док ће наредног викенда, тачније 12. и 13. јуна 2021. бити одржан у Новом Саду, такође у BIG Shopping центру.
Посетиоци ће имати прилику да се упознају различитим туристичким могућностима и аранжманима у Војводини, као и са концептима посете северној Покрајини, те уживању у искуствима и потенцијалима које она пружа на својим аутентичним микролокацијама.
Циљ овогодишњег Сајма јесте представљање туристичке понуде Србије и подстицање развоја домаћег туризма, као и охрабривање домаћих туриста да се у нашој земљи задрже ,,дан дуже“. Презентацијама дестинација у Србији, кроз пределе, градове, села, људе и обичаје, заокружује се целина маркетинг стратегије организатора којом се подстичу путовања у земљи.
Поред тога, један од циљева Сајма јесте и подршка раду угоститељске и туристичке привреде. Сајам је првенствено намењен за промоцију домаћих туристичких дестинација и манифестација, презентацију туристичких производа, понуде смештаја и угоститељских објеката, док ће у оквиру сове дводневне манифестације бити дозвољена дегустација и продаја домаћих, традиционалних производа и сувенира.
Отварајући Сајам, секретар Иванишевић је истакао да идеја и сам концепт ове манифестације јесте мотивисање туриста да путују по својој земљи и остану дуже од само неколико дана.
,,Ово је почетак једног дугог пута. Овакви сајмови показују да је Србија најлепша земља на свету и да нас не буде стид да то кажемо и да се према њој тако и односимо. Не морамо да дочекамо да се догоди епидемија да попијемо чашу вина на Фрушкој гори, или да посетимо језеро у Белој Цркви. Када би туристи, како домаћи, тако и страни остали у својој земљи не само у току викенда, већ од четвртка до недеље, капацитети би били попуњени. Сада се боримо да се вратимо у 2018. И 2019. годину, када је остварено пола милиона ноћења, али постоје и добри показатељи. Наиме, број домаћих туриста расте, а идеја јесте да тај број не опада у наредном периоду, те да се промоцијом домаћег туризма посебно промовише и туризам у Војводини“, рекао је секретар.
Директор Туристичке организације Војводине, др Наташа Павловић, истакла је да је овај Сајам прилика да се представе путем директног контакта са публиком, као и да је запажен пораст броја туриста у земљи чак за око 13 одсто, што је засигурно резултат доброг представљања онога са чиме располажемо.
,,Туристичка организација Војводине је заједно са локалним туристичким организацијама из северне српске покрајине до сада презентовала понуду и на бројним сајмовима у земљи и иностранству кроз Дане Војводине. Веома смо захвални што директним контактом можемо да представимо оно најбоље што Војводина нуди, а посебно нове туристичке производе“, рекла је др Павловић.
Она је додала да ће наредног викенда овај Сајам бити организован и у Новом Саду, а најавила је и кампању ,,Војвођански ручак“, који ће трајати од септембра до краја текуће године.
Сам Сајам je реализован уз поштовање свих епидемиолошких мера.