Predstavljena prva onlajn prodavnica karlovačkih vina namenjena kineskim turistima

Prva onlajn prodavnica karlovačkih vina namenjena kineskim turistima uspešno je testirana danas u Sremskim Karlovcima.

Ovaj savremeni sistem, koji funkcioniše preko platformi WeChat i Alipay, omogućava da kupci iz NR Kine jednostavno, brzo i bezbedno naruče vina iz Sremskih Karlovaca, koja im se zatim isporučuju direktno na kućnu adresu u roku od najviše 24 sata.

Pokrajinski sekretar za privredu i turizam dr Nenad Ivanišević prisustvovao je predstavljanju prodavnice istakavši da je platforma značajan iskorak u logističkom rešavanju problema kineskih uživalaca karlovačkih, odnosno fruškogorskih vina.

„Ovaj sistem je nastao iz želje potrošača, i to je jedan poseban kvalitet. Na ovaj način ćemo, kao prva zemlja u regionu, uspeti da omogućimo kineskim turistima da uživaju u srpskim vinima. Time ćemo se još više približiti kineskom tržištu”, rekao je Ivanišević i dodao da će početkom sledeće godine biti organizovani Dani Vojvodine u Kini, kako bi se naša pokrajina i njeni potencijali još bolje predstavili na kineskom tržištu.

Prva onlajn prodavnica ove vrste predstavlja značajan iskorak u digitalizaciji prodaje i promociji autohtonih vina fruškogorskog vinogorja, sa fokusom na zaštićeni brend – karlovački bermet.

Time se nastavlja unapređenje saradnje sa kineskim tržištem i jačanje vidljivosti Sremskih Karlovaca kao prestižne vinske destinacije.

Opština Sremski Karlovci, u saradnji sa kineskim partnerima i proizvođačima karlovačkih vina, nastaviće da razvija digitalne i turističke modele koji će gostima iz sveta omogućiti savremeno iskustvo.

Događaju su prisustvovali predsednik opštine Sremski Karlovci Dražen Đurđić, predstavnici Udruženja proizvođača aromatizovanog vina „Bermet” iz Sremskih Karlovaca, kao i delegacija kineske provincije Šandong.