U Info centru Turističke organizacije Vojvodine, danas je upriličeno predstavljanje turističkih potencijala Turističke organizacije Opštine Nova Crnja, u saradnji sa resornim Pokrajinskim sekretarijatom za privredu i turizam i Turističkom organizacijom Vojvodine. Akcenat ove prezentacije je na novoizrađenoj internet prezentaciji finansiranoj putem konkursa resornog Sekretarijata za lokalne turističke organizacije, odnosno za njihove promotivne aktivnosti.
Turistička organizacija Opštine Nova Crnja je namenskim utroškom sredstava izradila veoma reprezentativnu i sveobuhvatnu internet prezentaciju svih potencijala ove banatske opštine, uključujući i projekte i ostale podatke od značaja za turističku infrastrukturu. Pored predstavljanja resursa, koji su važan segment rada ove lokalne turističke organizacije, bitan aspekt je i brendiranje kako lokaliteta, tako i proizvoda i usluga koje ova opština nudi, kao sastavni deo mreže turističke ponude Vojvodine, kao jedinstvenog brenda na tržištu.
Prisutnima su se obratili pokrajinski sekretar za privredu i turizam, dr Nenad Ivanišević, direktor Turističke organizacije Vojvodine i današnji domaćin, dr Nataša Pavlović, zamenik predsednika Opštine Nova Crnja, Dragan Daničić, i direktor TO Nova Crnja, Nikola Tolčin.
O tome koliko ovakav vid podrške i promocije motiviše gradove i opštine, te njihove turističke organizacije, govorio je sekretar Ivanišević, ističući značaj sinergije svih učesnika, počev od resornog Sekretarijata, krovne organizacije TOV, pa sve do lokalnog nivoa, civilnog sektora i pojedinaca.
,,Ideja jeste da svi zajedno pomognemo loklanim samoupravama da budu što bolje predstavljene i siguran sam da u Vojvodini postoji stotine skrivenih bisera, ali do njih dolazite tako što otvorite na milione školjki i nađete jedan. Na ovaj način tragamo za skrivenim biserima. Na inicijativu Turističke organizacije Vojvodine, našeg strateškog partnera u razvoju turizma, raspisali smo konkurs namenjen lokalnim turističkim organizacijama, kako bismo pomogli da upravo ti biseri dođu do javnosti, odnosno do konzumenata onoga što imamo. Taj konkurs ima za cilj, a imaće i u sledećoj godini, da pomogne turističkim organizacijama da mnogo bolje, transparentnije, jasnije i modernije prikažu sa čim raspolažu“, rekao je Ivanišević, dodavši da je Vojvodina veliko turističko blago koje bi svi zajedno trebalo da pokažemo i domaćem i razvijenim turističkim tržištima.
Direktor TOV-a, dr Pavlović je istakla da je ovakav vid predstavljanja lokalnih turističkih organizacije veoma važan, a pogotovo TO Nova Crnja, jer je jedna od najmlađih organizacija, osnovana u maju tekuće godine. Ona je naglasila da je udruživanje kako u formi klastera, tako i udruživanje resursa radi zakjedničkog nastupa Turističke organizacije Vojvodine sa lokalnim turističkim organizacijama od vitalnog značaja za bolji i efikasniji nastup na tržištu regiona i sveta, a u svetlu činjenice da Pokrajinska vlada i resorni sekretarijat prepoznaju interes rada, aktiviteta i značaja turističkih organizacija.
Današnje predstavljanje turističkih potencijala Nove Crnje obogaćeno je folklorom, narodnim nošnjama i degustacijom lokalnih proizvoda, čiji proizvođači svojim aktivitetom i poslovanjem predstavljaju neizostavni deo turističke ponude.
Direktor TO Nova Crnja, Nikola Tolčin je, predstavljajući veb sajt izrađen sredstvima Sekretarijata za privredu, rekao da, iako mala opština, Nova Crnja može da se pohvali bogatim kulturnim životom, velikim brojem verskih objekata, atrakcija, razvijenim lovnim i robolovnim turizmom. Stoga je i sam veb sajt korak dalje u dostizanju višeg nivoa promocije i plasiranja turističkih proizvoda i usluga ka konzumentima, kao i ka inovativnijem pristupu promociji turizma. Pored Đure Jakšića, Nova Crnja akcenat stavlja i na manifestacije poput Liparskih večeri i kulturno-turističke manifestacije tokom proslave slave mesta Sv. Prokopije, kao i na značajnu znamenitost – Dvorac Nojhauzen.