Nov multimedijalni sadržaj turističke ponude opštine Inđija predstavljen u Info centru Turističke organizacije Vojvodine: za sve namene i uzraste, od štampanih vodiča, promotivnog filma pa do mobilne aplikacije

  

Novi Sad, 17. septembar 2021. – Nov multimedijalni sadržaj, tačnije promotivni film Turističke organizacije opštine Inđija, posvećen mnogobrojnim turističkim potencijalima ove sremske lokalne samouprave, premijerno je prikazan juče u prostorijama Info centra Turističke organizacije Vojvodine na Bulevaru Mihajla Pupina u Novom Sadu, pred mnogobrojnim interesentima, turističkim poslenicima i predstavnicima medija.

Na premijeri ovog filma, od značaja za promociju turizma i turističke ponude ove lokalne samouprave, prisutnima su se obratili pokrajinski sekretar za privredu i turizam, dr Nenad Ivanišević, direktor Turističke orgnaizacije opštine Inđija, Milan Bogojević, kao i direktor Turističke organizacije Vojvodine, dr Nataša Pavlović.

Sekretar Ivanišević je naglasio da je stav Pokrajinskog sekretarijata jednostavan – nema turizma u Vojvodini bez Turističke organizacije Vojvodine, niti bez lokalnih turističkih organizacija.

,,Ponoviću reči predsednika Pokrajinske vlade, Igora Mirovića, da se mi borimo za svakog gosta. Prema statističkim pokazateljima uspeli smo da se u ovoj turističkoj sezoni izborimo za te goste. Oni su ostali na teritoriji AP Vojvodine, uživaju u Srbiji i stiču naviku da provode svoje vreme u u Vojvodini. Upravo današnja promocija onoga što Inđija može da ponudi, pored privrede koja je za svaku pohvalu i važnih investicija, pokazuje da postoje ,,dijamanti“ turizma. Sa TOV-om smo prvi put kreirali konkurs namenjen turističkim organizacijama, koji ćemo raspisati u toku naredne sedmice, što predstavlja pomoć u marketingu, edukacijama i svemu onome što smatramo da je važno za njihov rad“, rekao je Ivanišević, dodavši da je takav konkurs kreiran upravo na inicijativu turističkih poslenika, a na osnovu zajedničke saradnje. 

Direktor TOV-a, Nataša Pavlović, je navela da sam film jeste omaž svemu do sada učinjenom za razvoj turizma u Inđiji, pogotovo po otvaranju Kelstskog sela, koje, kako navodi, jeste jedan kapitalni projekat u Vojvodini. Pohvalivši rad TO Inđija, Pavlovićeva navodi da velik rad na svojim plećima nosi mali broj zaposlenih u ovoj organizaciji, a sam promotivni film pokazuje koliko je njihov rad značajan i efikasan, te koliko su agilni kada je turizam u pitanju.

,,Danas imamo priliku da vidimo gastro vodič Inđije, kao i prvi promo film u trajanju od četiri minuta. Mi iz TOV-a smo posetili Keltsko selo i uživali u amabijentu, nesvakidašnjem za ove prostore. Smatram da je je TO Inđija pravi primer kako se ,,pakuju“ turistički proizvodi i kako je u opštini u kojoj je do sada turizam bio u senci, radom malobrojnog tima izgrađen velelepan kompleks od značaja za sveobuhvatnu turističku ponudu“, istakla je dr Pavlović.

Direktor TO Inđija, Milan Bogojević je istakao da je u gastro vodiču, koji je juče promovisan uz promotivni film, predstavljena kompletna gastronomska ponuda, te preporuke turistima u vidu reprezentativnih restorana, kao i devet velikih vinarija sa degustacionim salama i sa prelepim vinogradima. Pored toga, predstavljen je i vodič ,,Tragom istorije“, u kom su sadržani svi kulturno-istorijski spomenici na teritoriji opštine Inđija, tačnije 28 spomenika koji su zaštićeni od strane Zavoda za zaštitu spomenika kulture.

,,Važno je pomenuti i da je TO Inđija izradila i android aplikaciju sa nazivom ,,Upoznaj Inđiju“, koja obuhvata sve navedene sadržaje, gde smo dodali i manifestacije, šta videti, šta raditi i gde odsesti, gde ručati, kada se koja manifestacija održava i slično, trenutno u basic formi koja će vremenom biti nadograđena, a kreiraćemo aplikaciju i za IOS“, dodao je direktor Bogojević.