Промоција магазина ,,HELLO! TRAVEL: VOJVODINA” – синергија богатства Војводине – на 40. Међународном сајму туризма у Београду

Београд, 23. фебруар 2018. – Данас је у оквиру изложбеног простора Туристичке организације Војводине, у хали 4 Београдског сајма, потпредседник Покрајинске владе и покрајински секретар за привреду и туризам, Иван Ђоковић, говорио је на промоцији луксузног двојезичног издања магазина “HELLO! TRAVEL: VOJVODINA”.

У овом издању су садржане дестинације и микролокације АП Војводине, са изузетним туристичким потенцијалом, уз гастрономске, традиционалне, фолклорне, те културно-историјске особености Војводине као мултикултуралне, мултиетничке и мултиконфесионалне регије.

Ђоковић је истакао да импозантно издање новог броја магазина ,,HELLO! TRAVEL: VOJVODINA”, на 244 странице, плод залагања и рада Color Media Group, Покрајинског секретаријата за привреду и туризам, Туристичке организације Војводине и туристичких организација локалних самоуправа са територије АП Војводине.

,,Уврстити читаву Војводину, са 45 локалних самоуправа, са преко 800 манифестација, хиљаде туристичких атракција, потом објаснити све особености текстовима на адекватан начин, погодити циљне групе, упоредо превести све на енглески језик, јесте веома комплексан посао који је изродио и једно репрезентативно истријско издање, које носи печат свих учесника“, рекао је Ђоковић.

Потпредседник је изразио наду да ће у наредном периоду, како кроз манифестације, тако и нову, уско специјалозовану едицију која би требало да обухвате одређене дестинације и локације, HELLO! TRAVEL наставити са добро трасираним путем.

Он је овом приликом обавестио присутне да је окончана израда стратешког документа Програм развоја туризма Војводине, који ће након усвајања на седници владе АП Војводине бити и промовисан. На тај начин ће АП Војводина у домену туризма имати стратешки утврђен пут којим ће се даље кретати активности у туризму.

Подсетимо да је претходног дана, потпредседик Покрајинске владе и покрајински секретар за привреду и туризам, Иван Ђоковић, учествовао на отварању 9. Међународног сајма вина ,,BeoWine“, у оквиру 40. Међународног сајма туризма, у присуству бројних гостију из земље и региона на изложбеном простору Секретаријата у хали 3 Београдског сајма, и учествовао у уручењу награда победницима такмичења „Beowine Challenge Cup “.

Наздрављајући присутнима, он је нагласио да не би било ратова, мировних споразума, великих љубави и свађа, уметничких и књижевних дела, да нема винске чаше.

,,Евидентно је да су винарство и виноградарство у Србији и АП Војводини за непуне две деценије заузели значајно место на светској винској мапи, што потврђују златни и сребрни декантери са сајмова у Лондону, Бечу и других престижних такмичења. У нашој земљи, поготово у Војводини, то је атрактивни механизам који би требало да се мултиплицира на цело друштво и привреду, на старе уметничке занате, на традиционалне произвођаче хране, гастрономију, угоститељство и туризам уопште. Он диже укупни култикултуролошки миље друштва и заједнице, окрећући нас од пива, шприцера и ракије, ка другачијој култури, на коју се надовезује и музика, уметност, а одражава се и на свеобухватну репутацију Војводине и Србије“, рекао је Ђоковић, додавши да чашу у руци држи у част винара, виноградара и њихових породица, те да поштоваоци вина, не знају колико је труда, улагања и одрицања уложено током процеса производње вина, па све до стола где настоји да задовољи све укусе и обогати сва чула конзумента.