Susret sa direktoricom Turističke organizacije Vojvodine, dr Natašom Pavlović: Razgovori o budućoj saradnji, osnaživanju i unapređenju turizma u Vojvodini

 

Novi Sad, 8. decembar 2020. – U prostorijama Info centra Turističke organizacije Vojvodine na Bulevaru Mihajla Pupina 18 u Novom Sadu, danas je održan prvi u nizu susreta pokrajinskog sekretara za privredu i turizam, dr Nenada Ivaniševića, i direktorice Turističke organizacije Vojvodine, dr Nataše Pavlović. Cilj susreta bili su pojedinačni i zajednički planovi i projekti, te razgovori o predstojećim aktivnostima u narednoj godini, kao i iznalaženje načina za pomoć i podršku sektoru turizma, koji je jedna od najugroženijih privrednih grana u aktuelnoj globalnoj krizi izazvanoj širenjem virusa Covid-19.

Sekretar Ivanišević je organizovanjem današnjeg susreta istakao neophodnost zajedničkog delovanja na svim poljima u okviru postojećih resora, na zajedništvo, saradnju u prevazilaženju kriza, kako bi iz nje izašli spremni.

,,Današnja poseta ima za cilj da zajedno kreiramo mere i konkurse koje će Sekretarijat raspisati početkom sledeće godine. U predlogu budžeta koji bi trebalo da se usvoji u pokrajinskoj Skupštini, opredelili smo oko 200 miliona dinara za podsticaje u okviru programa turizma. Sama činjenica da je budžet Sekretarijata povećan za čak 66 odsto, što pokazuje da Pokrajinska vlada prepoznaje potrebu da se u narednoj godini pomogne privreda, ali i turizam na najbolji mogući način“, rekao je sekretar, dodavši da Sekretarijat planira da udruži sredstva sa Razvojnim fondom i Garancijskim fondom AP Vojvodine, te time kreirati čitav niz mera za održanje i unapređenje privrede.

Ivanišević se nadovezao da bi Sekretarijat zajedno sa Turističkom organizacijom Vojvodine promovisao sve to što Vojvodina nudi, posebno ono što je i karakteristika ovih prostora, a to su odmori sa dušom. Isto tako, trebalo bi uvek slušati reč struke iz turističkih organizacija kako Vojvodine, tako i lokalnih samouprava, jer oni su ti koji u ovom polju mogu mnogo da pruže.

Direktorica Turističke organizacije Vojvodine, dr Nataša Pavlović, je rekla da su turističke delatnosti zabeležile pozitivne rezultate i statistiku u letnjim mesecima tekuće godine.
,,Ova godina je za sve teška, ali bi svakako trebalo da budemo zadovoljni sa postignutim kada se uporedimo sa vodećim svetskim destinacijama. Trebalo bi nastaviti sa radom, pogotovo kada je reč o digitalnim sadržajima, sa kojima je započela Turistička organizacija Vojvodine, a uz pomoć Pokrajinskog sekretarijata za privredu i turizam. Ono što je značajno uticalo da dolazak domaćih turista jesu subvencije putem sistema vaučera, koje je sprovelo resorno ministarstvo, ali i kampanja TOV-a Odmor na vojvođanski način, što je u mnogome doprinelo da turizam u Vojvodini zabeleži pozitivne rezultate, posebno u avgustu i septembru mesecu“, istakla je direktorica TOV-a.

Učesnici današnjeg susreta su razgovarali i o mogućnostima unapređenja postojeće mreže lokalnih turističkih organizacija, ali i o osnivanju turističkih organizacija u onim jedinicama lokalne samouprave gde do njihovog osnivanja do danas nije došlo. Pružanjem finansijske, ali i logističke podrške, kao i podrške u smislu koordinacije, posredovanja i marketinga, Sekretarijat i TOV će u narednom periodu kreirati adkvatne mere podrške lokalu, što će zajedno činiti znatno osnaženu mrežu turističkih poslenika na teritoriji AP Vojvodine.

Informativni centar TOV-a, koji je bio mesto današnjeg susreta, otvoren je u januaru 2019. godine i prvi je savremeni turistički informativni centar na 118 kvadratnih metara, u kom je predstavljena ponuda svih 45 jedinica lokalne samouprave na teritoriji AP Vojvodine, a za koji su sredstva usmerili Pokrajinska vlada i Ministarstvo trgovine, turizma, telekomunikacija. Na dan otvaranja, dr Nataša Pavlović, istakla je da je nakon petnaest godina postojanja TOV-a obezbeđeno mesto koje će biti polazište gostiju, ali i sabirna tačka vrednih vojvođanskih domaćina, lokalnih turističkih organizacija i privrednih subjekata.

Info centar TOV-a ima pored turističkih, i veliki značaj u prezentaciji kulturnih i privrednih dešavanja.