Други Бизнис форум ,,Мој бизнис у глобалном селу 2019”

Нови Сад, 6. децембар 2019. – У Ректорату Универзитета у Новом Саду, данас су се окупили учесници другог по реду Бизнис форума под називом ,,Мој бизнис у глобалном селу 2019”, у организацији Трга предузетништва, уз подршку Покрајинског секретаријата за привреду и туризам и Града Новог Сада. Партнери скупа су ИДЕА лаб, Агенција за брендирање и саветовање малих произвођача ,,Best Brand Friendy“, НВО ,,Путевима предузетништва“ и други. Форум се ове године са посебном пажњом посветио друштвено-одговорном пословању и емпатији у пословању и руковођењу.

Потпредседник Покрајинске владе и покрајински секретар за привреду и туризам, Иван Ђоковић, обратио се учесницима на једном од најквалитетнијих пословно-едукативних догађаја у 2019. години. 

,,Сматрам да је данас доступно почетницима у послу да дођу до новчаних средстава. Организује се читав низ обука како да се минимизирају терети пословања кроз смањење пореских обавеза и других парафискалних намета. На оваквим местима се млади у бизнису срећу и у могућности су да размене идеје, јер пут од пословне идеје до тржишта и стварања бренда је веома дуг и напоран. Они који су тај тежак пут већ прошли и знају на која врата је потребно закуцати, најбољи су саветници и савезници у изградњи новог бизниса“, рекао је Ђоковић, додавши да је данашњи, али и претходни скуп, помогао Покрајинском секретаријату за привреду и туризам да сагледа проблеме и потребе привреде, посебно микро и мале, те да се моделирају конкурси на одговарајућ начин.

Потпредседник Ђоковић је додао да је на релевантним институцијама да саслушају привреду на оваквим и сличним скуповима, како би се креирао модел подстицаја и друге мере подршке пословању.

Учесници Бизнис форума долазе из сектора малог и средњег бизниса, којима су релевантне информације, знања и вештине данас пренели врхунски стручњаци, светски признати експерти из области економије и иновативне пословне политике. Сам Форум је едукација о фазама пословања, почев од дефинисања пословне идеје, развоја, финансирања, важности умрежавања, брендирања производа, услуга, све до маркетинга.

Према речима организатора, циљ оваквог концепта рада и организовања скупова је пружање подршке предузетницима у виду квалитетних и адекватних едукација о различитим фазама развоја послова, а све како би предузетници лакше превазишли проблеме и баријере у току сопственог развојног пута, од идеје до реализације.