Нов мултимедијални садржај туристичке понуде општине Инђија представљен у Инфо центру Туристичке организације Војводине: за све намене и узрасте, од штампаних водича, промотивног филма па до мобилне апликације

 

Нови Сад, 17. септембар 2021. – Нов мултимедијални садржај, тачније промотивни филм Туристичке организације општине Инђија, посвећен многобројним туристичким потенцијалима ове сремске локалне самоуправе, премијерно је приказан јуче у просторијама Инфо центра Туристичке организације Војводине на Булевару Михајла Пупина у Новом Саду, пред многобројним интересентима, туристичким посленицима и представницима медија.

На премијери овог филма, од значаја за промоцију туризма и туристичке понуде ове локалне самоуправе, присутнима су се обратили покрајински секретар за привреду и туризам, др Ненад Иванишевић, директор Туристичке оргнаизације општине Инђија, Милан Богојевић, као и директор Туристичке организације Војводине, др Наташа Павловић.

Секретар Иванишевић је нагласио да је став Покрајинског секретаријата једноставан – нема туризма у Војводини без Туристичке организације Војводине, нити без локалних туристичких организација.

,,Поновићу речи председника Покрајинске владе, Игора Мировића, да се ми боримо за сваког госта. Према статистичким показатељима успели смо да се у овој туристичкој сезони изборимо за те госте. Они су остали на територији АП Војводине, уживају у Србији и стичу навику да проводе своје време у у Војводини. Управо данашња промоција онога што Инђија може да понуди, поред привреде која је за сваку похвалу и важних инвестиција, показује да постоје ,,дијаманти“ туризма. Са ТОВ-ом смо први пут креирали конкурс намењен туристичким организацијама, који ћемо расписати у току наредне седмице, што представља помоћ у маркетингу, едукацијама и свему ономе што сматрамо да је важно за њихов рад“, рекао је Иванишевић, додавши да је такав конкурс креиран управо на иницијативу туристичких посленика, а на основу заједничке сарадње. 

Директор ТОВ-а, Наташа Павловић, је навела да сам филм јесте омаж свему до сада учињеном за развој туризма у Инђији, поготово по отварању Келстског села, које, како наводи, јесте један капитални пројекат у Војводини. Похваливши рад ТО Инђија, Павловићева наводи да велик рад на својим плећима носи мали број запослених у овој организацији, а сам промотивни филм показује колико је њихов рад значајан и ефикасан, те колико су агилни када је туризам у питању.

,,Данас имамо прилику да видимо гастро водич Инђије, као и први промо филм у трајању од четири минута. Ми из ТОВ-а смо посетили Келтско село и уживали у амабијенту, несвакидашњем за ове просторе. Сматрам да је је ТО Инђија прави пример како се ,,пакују“ туристички производи и како је у општини у којој је до сада туризам био у сенци, радом малобројног тима изграђен велелепан комплекс од значаја за свеобухватну туристичку понуду“, истакла је др Павловић.

Директор ТО Инђија, Милан Богојевић је истакао да је у гастро водичу, који је јуче промовисан уз промотивни филм, представљена комплетна гастрономска понуда, те препоруке туристима у виду репрезентативних ресторана, као и девет великих винарија са дегустационим салама и са прелепим виноградима. Поред тога, представљен је и водич ,,Трагом историје“, у ком су садржани сви културно-историјски споменици на територији општине Инђија, тачније 28 споменика који су заштићени од стране Завода за заштиту споменика културе.

,,Важно је поменути и да је ТО Инђија израдила и андроид апликацију са називом ,,Упознај Инђију“, која обухвата све наведене садржаје, где смо додали и манифестације, шта видети, шта радити и где одсести, где ручати, када се која манифестација одржава и слично, тренутно у басиц форми која ће временом бити надограђена, а креираћемо апликацију и за ИОС“, додао је директор Богојевић.